25 november 2015

Intresserad av en inredningskväll?

Hörni! Nu är det så att jag funderar på att ordna en inredningskväll vid Amalia nån gång i december. Förra året var jag på en VIP-bloggkväll dit, och det lämnade en sån bra feelis att jag bara känner att jag måste ordna nåt liknande, om inte nån annan tänkt göra det. Haha! Så jag har kontaktat Anna på Amalia, och vi får gärna husera i Nykarleby-butiken nån kväll här före jul. Själv försöker jag kolla min kalender och pejla läget med eventuella intresserade, så att vi blir så många som möjligt. The more the merrier, ni vet!

Så nu frågar jag er - är det nån som skulle vara intresserad av att komma på en Amalia-kväll? Mina förslag är torsdag 3.12 (alltså nästa vecka!) eller sen t.ex. tisdag, onsdag eller torsdag v. 51. Givetvis beror det också lite på hur det passar för dem på Amalia, men tänker att vi har väl större chans att få en passande kväll om vi är ute i god tid. Alla är välkomna, oavsett om du bloggar eller inte, om du är mamma, mommo eller varför inte pappa? SÅ VAD TROR NI?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar