18 november 2015

Inför Galan

En liten sneakpeek på min Galaoutfit!

Ännu har jag inte fått panik för lördagens Gala. Klänningen är fixad så när på som att Kalles mommo just nu håller på att sy upp den. Skorna hittade jag i garderoben. Nåt halsband behöver jag inte i och med den väldigt blingande kragen på klänningen. Armband och örhängen och sånt har jag "på raden". Frissan är bokad till klockan tre på lördag, så vi ska väl hinna göra några lockar i håret. Sällskapet och skjutsen får tummarna upp. Smink är väl det som kommer bli sämst, i och med att jag tänker göra det själv. Kan. Verkligen. Inte. Sminka. Mig. Inte nåt extra i alla fall! Och ja, så är det problemet med väskan.. Kan ni förstå, att jag inte ens äger en kuvertväska!? Skulle behöva nån liten smidig väska att förvara det viktigaste i. För jag tänker inte gå omkring med en stor väska, alternativt bara ha telefonfodralet. Nä, får väl rota djupt i nåns skåp för att få det här att gå ihop. Annars så ligger min Galaräkning då på under 30€. Rätt bra! Och nej, jag kommer inte att ha guld på mig.

Hur är läget med er då? Stressar much?

5 kommentarer:

  1. Var har du köpt din fina klänning?

    SvaraRadera
  2. Jag har en ganska smidi väsko som e finns en kedjo till.

    SvaraRadera
  3. nyfiken ti si hurudan klänning du har, hede lilla man sir så ser redan super snyggt ut :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ska försök tving Kalle att ta outfitbild innan ja far :D

      Radera